Steun Stichting TIM !

Stichting TIM Schijndel is voor haar werk afhankelijk van inkomsten uit de AWBZ of via PGB.
Dit is niet voldoende om de stichting draaiende te houden en een duurzame basis te bieden voor onze kinderen.
Uw gift is voor ons dus zeer waardevol. Wilt u als particulier of met uw bedrijf iets doen voor de kinderen van Stichting TIM Schijndel?

Uiteraard kan dat!

Hieronder volgen enkele suggesties:

Geef ons een “HIGH FIVE”.
Dit kan door een bedrag over te maken aan Stichting TIM Schijndel te Schijndel, bankrekeningnummer NL88 Rabo 0161.3015.17.

Sponsoring in natura. Wilt u uw expertise aanbieden ten behoeve van Stichting TIM Schijndel ? Uw vakkennis, maar ook uw product of dienst kan voor Stichting TIM Schijndel zeer welkom zijn. Acties of evenementen. U kunt een bedrijfsactie op verschillende manieren invullen. Alle initiatieven, groot of klein, met het doel Stichting TIM Schijndel financieel te steunen zijn meer dan welkom.

Wellicht ontvangt u bij een afscheid binnen uw bedrijf liever een donatie ten behoeve van Stichting TIM Schijndel in plaats van cadeaus? Of wilt u ons helpen in het communiceren van onze  boodschap? Wij wisselen graag van gedachten over de mogelijkheden. Stichting TIM Schijndel is door de belastingdienst erkend als een algemeen nut beoogde instelling, ANBI. Met deze erkenning zijn giften aan Stichting TIM Schijndel aftrekbaar voor donateurs  (zowel voor inkomsten- of vennootschapsbelasting).

Wilt u ons sponsoren met uw bedrijf? Stuur dan een e-mail naar info@stichtingtim.nl, dan nemen wij z.s.m. contact met u op.