Comité van aanbeveling

moazzenni-klein.jpg Mevrouw P. Moazzeni

Een huisarts heeft in Nederland een unieke positie binnen de zorg. Letterlijk en figuurlijk dicht in de buurt, zijn huisartsen het vertrouwde, dagelijkse aanspreekpunt voor hun patiënten. Zo ook huisarts mevrouw P. Moazzeni, zij ondersteunt van harte het  goede werk van stichting TIM.

Hennie-klein.jpg De heer Hennie van Osch,
Eigenaar van TVE reclameproducties.TVE Reclameproducties levert een totaalconcept op het gebied van visuele communicatie voor onder andere retail, bedrijven en instellingen. Hennie van Osch van TVE Reclameproducties werd in 2014 uitgeroepen tot  ondernemer van het jaar in Sint Oedenrode.
Meer info: http://www.tve.nl

jetty-klein.jpg Mevrouw Jetty Eugster-van Bergeijk
Oud-burgemeester van Schijndel, gemeente Meierijstad. Van 2001 tot 2010 was mevrouw J. Eugster wethouder in 's Hertogenbosch. In april 2011 volgde zij burgemeester Henk Opsteegh op als burgemeester van Schijndel. Stichting TIM is bijzonder dankbaar dat zij zitting wil nemen in het Comité van Aanbeveling en daarmee het bijzondere initiatief van Stichting TIM ondersteunt.