Officiele eindopbrengsten Glazen Pietenhuis uitgereikt aan Goede Doelen

Maandagavond 19 februari werd in EBC Oost door de organisatoren van het GlazenPietenhuis, het Sinterklaasteam van TVSchijndel en Eventonizer Entertainment, de officiele eindbedragen van de zeer succesvolle aktie “Glazen Pietenhuis” aan de twee Goede Doelen bekend gemaakt en uitgereikt. En dat bracht blije gezichten bij de besturen van stichting Geluksboontje en stichting TIM. Het totale eindbedrag bracht € 8023,70 en vele vele waardebonnen op de teller. Stichting Geluksboontje kijkt zeer tevreden terug naar de aktie. “Vele maatjes erbij en veel bekendheid, geweldig voor ons”, reageerde Kim van Zoghel van stichting Geluksboontje. Astrid Meulenbroek van stichting TIM had niets dan lof voor de organisatie en kan de geweldige opbrengst heel goed gaan gebruiken nu er nieuwe ontwikkelingen en uitbreiding rond stichting TIM voor de deur staan. Er komt een nieuw kindje bij en we moeten onze ruimte[s] bij EBC Oost dringend gaan aanpassen. Beiden stichtingen dankten alle inwoners voor hun donaties en de organisatie voor het prachtige idee rond het Glazen Pietenhuis.

« Naar overzicht